marți, 31 decembrie 2019

Michael Jackson - ARE YOU LISTENING?






Nu te gandi, nu ezita, revino in tine insuti si creeaza... doar creeaza!












MA ASCULTI?
          de Michael Jackson



Cine sunt eu?
Cine esti tu?
De unde am venit?
Si incotro ne indreptam?
Despre ce este vorba?
Ai tu raspunsurile?

Nemurirea este jocul meu
Din Fericire am venit
De Fericire sunt sustinut
In Fericire ma intorc
Daca nu intelegi asta acum 
Este pacat
Ma asculti?

Corpul acesta al meu
Este un flux de energie
In curgerea timpului
Eonii trec, erele vin si se duc
Eu apar si dispar
Jucandu-ma v-ati ascunselea
Cat ai clipi din ochi

Eu sunt particula
Eu sunt valul
Care se involbureaza
cu viteza fulgerului
Eu sunt fluctuatia
Ce preia comanda
Eu sunt Printul
Eu sunt Valetul
Eu infaptuiesc
Ceea ce devine fapta
Eu sunt galaxia, golul spatiului
In Calea Lactee
Sunt transformarea

Eu sunt ganditorul, gandirea, gandul
Eu sunt cautatorul, cautarea, cel cautat
Eu sunt roua, stralucirea soarelui, furtuna
Eu sunt fenomenul, campul, forma
Eu sunt desertul, oceanul, cerul
Eu sunt Sinele Primar
In tine si in mine

Constiinta pura nelimitata
Adevarul, Existenta, Fericirea sunt eu
In expresii infinite eu vin si plec
Jucandu-ma v-ati ascunselea
Cat ai clipi din ochi
Insa nemurirea este jocul meu
Eonii trec
Adanc inauntrul meu
Eu raman
Intotdeauna la fel
Din Fericire am venit
De Fericire sunt sustinut

Urmeaza-ma in dansul meu
Te rog urmeaza-ma acum
Daca uiti de tine insuti
Nu vei sti niciodata cum
Este jucat acet joc
In albia oceanului Eternitatii

Opreste aceasta agonie a dorintei
Scoate-o din joc
Nu te gandi, nu ezita
Revino in tine insuti
Si creeaza... doar creeaza!

Nemurirea este jocul meu
Din Fericire am venit
De Fericire sunt sustinut
In Fericire ma intorc
Daca nu intelegi asta acum
Este pacat
Ma asculti?


Dancing The Dream/ Are you Listening/ by Michael Jackson








Poezia are un mesaj plin de semnificatie si adevar.
Nu ezita! Depaseste momentele care-ti distrag atentia! Revino in tine insuti si creeaza. Iar ceea ce faci, fa pur si simplu cu toata dragostea si daruirea, fara sa te gandesti la rezultat. Pierde-te in ceea ce faci, pierde-te in vasta creatie care imbraca atatea forme. Pierde-te in actul executiei. Doar in acest fel poti sa dai nastere la ceva de o frumusete extraordinara.

In evolutia ta spirituala, ai fost si vei fi tot ceea ce te va ajuta sa devii mai mult decat esti acum. In infinitatea timpului si pe parcursul stadiilor tale de evolutie, esenta ta a ramas si va ramane aceeasi. In acest moment nu trebuie sa cauti nimic in afara ta. Nu trebuie sa ispasesti nimic pentru trecutul tau. Pentru ca te-ai nascut sa fii fericit si, de-a lungul perioadelor nedefinite de timp, experientele tale interioare si exterioare s-au cumulat in fluxuri de energie care stralucesc si lumineaza acum si de fiecare data, cerul intunecat. Tu nu trebuie sa cauti nimic in afara ta, totul se regaseste in tine, sub acea gramada de bucurie si durere care te insoteste mereu.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.