luni, 30 decembrie 2019

Michael Jackson - ECSTASY






Nu se cunoaste scanteia ce-mi lumineaza Sinele...










EXTAZ                                                                                                     de Michael Jackson


M-am nascut sa nu mor niciodata
Sa traiesc in fericire, sa nu plang vreodata
Sa spun adevarul si niciodata sa mint
Sa-mi impartasesc iubirea fara vreun suspin
Sa imi deschid bratele, fara vreo legatura


Acesta este dansul meu, aceasta imi este inaltarea
Nu este niciun secret, nu vedeti
De ce nu putem trai cu totii in extaz?


Extaz ... extaz
De ce nu putem cu totii
Sa traim in extaz?


Fara vreo vina, fara regret
Eu sunt aici ca sa uit
Amintirile neplacute despre pacatul banuit
De fiecare prieten, cunoscut sau ruda.


Eu am venit aici pentru a sarbatori
Disparitia tuturor temerilor
A fiecarui capriciu, fiecarei samante
A oricarei separari, caste sau crez. 

Aceasta instrainare, fragmentare, monstruozitate
A separarii, exploatarii, izolarii
Aceasta cruzime, isterie, nebunie absoluta
Aceasta furie, anxietate, tristete excesiva
Ecologie perturbata, distrugere deliberata
Biologie bolnava, obstructie a naturii
Specii pe cale de disparitie, poluare a mediului
Gauri in stratul de ozon, solutii care sfideaza

Nu se cunoaste scanteia ce-mi lumineaza Sinele
Este acelasi foc, ce radiaza in fiecare barbat, copil sau mama.

Eu am venit aici pentru a sarbatori
Disparitia tuturor temerilor
A fiecarui capriciu, fiecarei samante
A oricarei separari, caste sau crez.

Simtindu-ne liberi, haideti sa zburam
In nemarginit, dincolo de cer
Pentru ca ne-am nascut nemuritori
Sa traim fericiti, sa nu plangem vreodata
Sa spunem adevarul, sa nu mintim niciodata
Sa ne impartasim iubirea fara vreun suspin
Sa ne deschidem bratele, fara vreo legatura.

Acesta este dansul nostru, aceasta ne este inaltarea
Nu este un secret, nu vedeti
De ce nu putem trai cu totii in extaz?

Extaz... extaz
De ce nu putem cu totii
Sa traim in extaz?

Dancing the Dream/ Ecstasy/ Michael Jackson









Cititi poemele lui Michael!... Ele sunt o carte deschisa pentru frumusetea, rar intalnita, a sufletului uman. Ascultati onestitatea in toata simplitatea ei, nevinovatia, curatenia intentiilor. In astfel de momente, de impartasire a propriilor cautari si sperante, spiritul ne dezvaluie omul.

Dincolo de artistul care a fost, incercati sa cunoasteti acest om. In toate versurile sale veti descoperiti esenta unui suflet insingurat, dornic de regasire si eliberare. Si atunci intrebati-va: Cum poate cineva caruia ii pasa, caruia nu ii sunt indiferente problemele cu care se confrunta lumea in ziua de azi precum rasism, violenta verbala si fizica dusa la extrem, fanatism, crima, decalaje economice frapante, foamete, razboi, analfabetism, obscurantism, manipulare media si psihica, sclavie, distrugere si poluare sistematica a mediului... cum poate sa ramana indiferent la eforturile pe care un artist sau oricine altcineva le face - prin credinta, talent si arta, prin acel har inscris in propria-i fiinta – pentru a atrage neincetat atentia asupra acestor fenomene cu care se confrunta o lume intreaga, in incercarea sa de a reda speranta si de a imbunatatii viata prin diferite acte de natura artistica, umanitara, reformatoare?










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.