miercuri, 25 decembrie 2019

Michael Jackson - HEAVEN IS HERE






Noi suntem ca undele in vastul Ocean al Constiintei…












RAIUL ESTE AICI
                de Michael Jackson



Tu si eu
Niciodata nu am fost separati
Este doar o iluzie
Faurita de magica lentila a
Perceptiei 


Exista doar un singur Intreg
O singura Minte
Noi suntem ca undele
In vastul Ocean al Constiintei

Hai sa dansam
Dansul Creatiei
Hai sa sarbatorim
Bucuria Vietii


Pasarile, albinele
Infinitele Galaxii
Raurile, Muntii
Norii si Vaile
Sunt acelasi tip de vibratie
Traind, respirand
Insufletite de energia cosmica

Plin de viata, de Bucurie
Este acest Univers al Meu
Nu-ti fie teama 


Tu stii cine esti
Esti mult mai mult
Decat ti-ai imaginat vreodata

Esti Soarele
Esti Luna
Esti floarea salbatica in floare
Esti viata care zvacneste
Care vibreaza, danseaza
De la firul de praf
Pana la cea mai indepartata stea

Tu si eu
Niciodata n-am fost separati
Este doar o iluzie
Faurita de magica lentila a
Perceptiei


Hai sa sarbatorim
Bucuria Vietii
Hai sa dansam
Dansul Creatiei


Revenind in noi insine
Noi creem
Din nou si din nou
Cicluri fara sfarsit
Care vin si pleaca
Ne bucuram
In infinitatea Timpului

Nu a existat niciodata o clipa
Cand eu nu am fost
Sau cand tu nu ai fost
Nu va exista niciodata o clipa
Cand vom inceta sa mai fim


Infinitul… Nemarginirea
In Oceanul Constiintei
Suntem ca undele
In Marea Fericirii

Tu si eu
Niciodata n-am fost separati
Este doar o iluzie
Faurita de magica lentila a
Perceptiei

Raiul este Aici
Chiar acum, in aceasta Clipa
A Eternitatii
Nu te amagi
Revendica-ti Fericirea

Candva te-ai pierdut
Dar esti acasa acum
Intr-un univers nemarginit
Niciunde nu poti sa mergi -
De Aici pana Aici
Este Nemarginirea
Oceanul Constiintei
Unde suntem ca undele
In Marea Fericirii


Hai sa dansam 
Dansul Creatiei
Hai sa sarbatorim
Bucuria Vietii

Tu si eu
Niciodata n-am fost separati
Este doar o iluzie
Faurita de magica lentila a
Perceptiei.

Raiul este aici
Chiar acum, in aceasta Clipa
A Eternitatii
Nu te amagi
Revendica-ti Fericirea

Dancing the Dream/ Heaven is Here/ de Michael Jackson






Cititi Dancing the Dream!... Manat parca de o chemare si o forta launtrica careia nu i se poate opune, autorul ne dezvaluie o lume interioara atat de frumoasa, o lume care ni se deschide pentru a-i descoperi tainele, invitandu-ne in acelasi timp sa o imbogatim si sa o infrumusetam pe a noastra.

Miracolul si magia cuvintelor ne vor umple inimile de bucuria regasirii in noi insine. Cu uimire si incantare, ne lasam invaluiti de misterul omniprezentei. Este atat de prezenta daruirea totala a celui care a creat versurile!... Este atat de palpabila bucuria regasirii esentei noastre, pe care o simtim din plin!

Singuratatea sufletului aflat intr-o vesnica cautare, candoarea spiritului de copil care ne defineste, calatoriile prin spatiul nemarginit si timpul nelimitat, apartenenta la Vastul Intreg si la Constiinta Universala, apartenenta la Universul in care totul evolueaza si se transforma, revenirea continua in noi insine prin crearea de Cicluri fara sfarsit care vin si pleaca... este acea Imagine care, cu siguranta, ne-a aparut in mod repetat in visele copilariei, amintindu-ne inca de Geneza prin care am luat fiinta.

Toate acestea sunt stari care nu au cum sa nu rascoleasca miezul acela interior, acea flacara, acea lumina care este esenta fiecaruia dintre noi.

“Eu caut lumea care m-a creat”, spune Michael intr-una din poezii, “O caut in zbaterea sufletului meu”.

‘Dancing the Dream’ exact acest lucru si l-a propus si reuseste cu prisosinta sa il faca de fiecare data cand patrundem, pana in adancuri, esenta cuvantului Dansand Visul.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.