vineri, 28 august 2015

Michael Jackson - MOTHER




MAMA
Michael Jackson  / “Mother” / “Dancing the Dream”           





Eoni de timp am fost gestat
Din nemanifestata conceptie cosmica
Am ezitat sa gasesc o forma
De receptie fantastica pe acest pamant
Apoi, intr-o dimineata profetica de August
Din fiinta ta am luat nastere
Cu dragoste tandra ai hranit samanţa
Propriei suferinte nu ai dat atentie
Si ignorand orice risc si pericol
Ai decis asupra acestui strain singuratic.

Curcubee, nori, cer albastru intens
Pasari stralucitoare si zbor spre inaltimi
Din aceste fragmente mi-ai realizat intregul
Din astfel de elemente mi-ai modelat sufletul
Mama draga, tu mi-ai dat viata
Datorita tie, nu exista zbucium sau vrajba
Mi-ai dat bucurie si un anumit loc in lume
Avand grija de mine fara nici o conditie.

Si daca ar fi sa schimb vreodata aceasta lume
S-ar datora emotiilor transmise de tine
Compasiunea ta este atat de suava si draga
Pot sa-ti percep sentimentele cele mai curate
Pot sa-ti simt dorinta cea mai ascunsa dar si
Magia minunata a iubirii daruite.

Iar acum pentru ca am ajuns pana aici
Intalnind pe fiecare rege si tar
Cunoscand culoarea si crezul
Fiecarei pasiuni, a fiecarei lacomii,
Ma intorc la acea noapte instelata
Fara frica in fata fortei sau a puterii
Tu m-ai invatat cum sa rezist si sa lupt
Pentru fiecare nedreptate si dreptate in parte.

In fiecare zi, fara vreo influenta
Voi preţui ceea ce tu ai modelat
Imi voi reaminti fiecare sarut
Cuvintele tale dragi nu le voi uita vreodata
Nu conteaza unde voi pleca de aici
Tu vei fi in inima mea, draga mea mama.


           
 
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.