vineri, 28 februarie 2020

Michael Jackson – HOW I MAKE MUSIC & DANCING THE DREAM




Ceea ce nu moare niciodata este muzica neauzita… 










CUM FAC MUZICA
                        de Michael Jackson



Oamenii ma intreaba cum fac muzica.
Eu le raspund ca pur si simplu
pasesc in ea.
E ca si cum as intra intr-un rau
si m-as alatura suvoiului.
Fiecare moment petrecut in rau
are cantecul sau.
Asa ca ma opresc o clipa si ascult.
Ce aud nu este niciodata la fel.
Mersul prin padure aduce lumina
ce-mi inspira cantecul:
Frunzele freamata in vant,
pasarile ciripesc si veveritele se sfadesc.
Crengutele trosnesc sub picioare,
Si bataile inimii mele percep totul simultan.
Cand te alaturi suvoiului, muzica te invaluie
Si impreuna deveniti una.
Cat timp voi putea asculta clipa
Mereu voi face muzica.

Dancing the Dream/ How I Make Music/ Michael Jackson






... Si tacerea interioara este adevaratul meu dans






DANSAND  VISUL
                      de Michael Jackson


Constiinta se exprima prin creatie. Aceasta lume in care traim este dansul creatorului. Dansatorii vin si pleaca cat ai clipi, insa dansul continua. De multe ori cand dansez, ma simt atins de ceva sacru. In astfel de momente, simt cum spiritul meu se inalta si eu devin una cu tot ce exista. Devin stelele si luna. Devin cel ce iubeste si cel iubit. Devin invingatorul si cel invins. Devin stapanul si sclavul. Devin cantaretul si cantecul. Devin cunoscatorul si cunoasterea. Iar eu continui sa dansez pana cand totul devine dansul etern al creatiei. Creator si creatie se contopesc intr-o plenitudine a bucuriei.

Si continui sa dansez si dansez... si dansez, pana cand nu mai exista decat... dansul.

Dancing the Dream/ Dancing the Dream/ Michael Jackson







Prin talentul pe care Tu mi l-ai daruit, urmez cat mai senin cu putinta drumul pe cate Tu mi-l arati de fiecare data cand esti cu mine, pentru ca eu sa pot realiza armonia inscrisa in dinamica Creatiei Tale. Atunci, si numai atunci, simt marea incurajare si eliberare pe care le capat in prezenta Ta. Acolo, si numai acolo, simt lumina Ta, pacea si privirea Ta. Atunci, sunt un altul… Devin ceea ce mi-ai harazit sa fiu. Si iti multumesc pentru clipa de transfigurare totala, cand muzica si dansul meu tasnesc si se contopesc devenind o singura flacara, lumina si binecuvantare. Si, chiar daca in acea clipa sunt singur, sunt cu Tine. Eu, infima parte a creatiei si bunavointei Tale.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.