marți, 14 aprilie 2020

Michael Jackson - PLANET EARTH






“Sunt momente in care inima ne este tandra/ Cand peisajele marine stralucesc in splendoare magnifica/ Cand rasetele Cerului reverbereaza Pamantul”









PLANETA PAMANT
               de Michael Jackson



Planeta Pamant, casa mea, locul meu
O capricioasa anomalie in nemarginitul spatiu
Planeta Pamant, esti doar
Un nor de praf care pluteste
Un corp ceresc minuscul, gata sa se rupa   
O bucata de metal destinat ruginii
O farama de materie intr-un vid fara ratiune
O nava spatiala singuratica, un mare asteroid

Rece ca o roca, fara culoare
Pastrata intreaga doar cu putin adeziv.
Ceva imi spune ca nu acesta este adevarul
Tu imi esti draga, asa delicata si albastra
Tie iti pasa? Iei tu parte
La cele mai profunde emotii ale inimii mele?
Tandra prin adieri, mangaietoare si cu totul
Vie prin muzica ce-mi bantuie sufletul

Prin venele mele am simtit misterul
Coridoarelor timpului, pagini de istorie
Cantece stravechi ce-mi zvacnesc in sange
Am dansat in ritmul mareelor si al suvoaielor
Norii tai de ceata, furtunile tale electrice
Au fost vijelii turbulente in mine insumi.
Am lins sarea, amarul, dulceata
Fiecarei batalii, pasiuni, emotii

Culoarea ta tulburatoare, parfumul, gustul tau
Mi-au incantat simturile dincolo de orice inchipuire
In frumusetea ta, am aflat originea
Fericirii eterne, acest moment de acum

Planeta Pamant, esti doar
Un nor de praf care pluteste
Un corp ceresc minuscul, gata sa se rupa   
O bucata de metal destinat ruginii
O farama de materie intr-un vid fara ratiune
O nava spatiala singuratica, un mare asteroid
Rece ca o roca, fara culoare
Pastrata intreaga cu putin adeziv

Ceva imi spune ca nu acesta este adevarul
Tu imi esti draga, asa delicata si albastra
Tie iti pasa? Iei tu parte
La cele mai profunde emotii ale inimii mele?
Tandra prin adieri, mangaietoare si cu totul
Vie prin muzica care-mi bantuie sufletul.
Planeta Pamant, blanda si albastra
Cu toata inima mea, te iubesc!


Dancing the Dream/ Planet Earth/ Michael Jackson







Misterul si frumusetea deschid portile iubirii. Contemplarea frumusetilor covarsitoare ale acestui inepuizabil miracol, care este Planeta Pamant, copleseste prin dimensiunea si unicitatea fenomenelor care au contribuit la nasterea si modelarea ei, prin forta cu care esteticul iti deschide poarta sufletului catre o cu totul alta lume. Este lumea aflata dincoace de perdeaua miraculoasa de nori. Este lumea inepuizabilelor frumuseti ale naturii, carora planeta mama le-a dat, cu atata dezinvoltura, nastere. Contempland si admirand sursa inepuizabila de frumos, iei parte cu toata fiinta ta la viata care pulseaza clipa de clipa si care iti invadeaza, prin toti porii fiintei tale, lumea interioara. Magia, miracolul, singularitatea, unicitatea si frumusetea iti taie rasuflarea! Sunt momente de abandon total, in care il simti pe Dumnezeu atat de aproape - momente binefacatoare, care te inalta. Si multumesti ca existi, ca ti s-a daruit o sansa miraculoasa, aceea de a exista AICI, pe aceasta PLANETA UNICA SI ALBASTRA. Si multumesti pentru aceste daruri si pentru sensibilitatea de a percepe, pana in adancurile fiintei tale, frumusetile neasemuite ale creatiei divine.

Si chiar daca dintotdeauna te afli aici, pe aceasta bucata de pamant pierduta in spatiul sideral, iubirea si pretuirea transmise prin aceste versuri te fac sa duci dorul acestui loc feeric, magic, rod al intamplarii si, poate, al necesitatii de viata, frumos si armonie.


















Versuri din poemul “When the Babies Smile”/ Dancing the Dream / Michael Jackson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.