vineri, 22 ianuarie 2021

Michael Jackson – I SEARCHED FOR MY STAR





“Sa visam la un maine in care sa putem iubi cu adevarat, din suflet, si sa fim in stare sa recunoastem iubirea ca pe adevarul suprem din inima intregii creatii"- MJ

 





MI-AM CAUTAT STEAUA

Cand eram mic, obisnuiam sa ma intind pe spate, in iarba, noaptea. Spuneam unu si acelasi lucru unei stele sau alteia, dorindu-mi ca una dintre ele sa fie a mea, asa cum ar fi un prieten imaginar. 

Mai intai am ales Steaua Polara, pentru ca unui copil ii este cel mai usor sa o gaseasca, odata ce stie ca Carul Mare este pe cale sa o prinda. Dar, eu voiam ca steaua mea sa fie o stea in miscare si nu una atat de fixa. In plus, marinarii de pe mare s-ar pierde fara ca Steaua Polara sa ii indrume.

Apoi, am ales doua stele speciale din inima Lebedei. Toate celelalte stele pareau albe - dar acestea erau albastru stralucitor si auriu. Mi-au amintit de gemenele sclipitoare, si inainte de a alege, m-am oprit. Ele apartineau una alteia si nu ar fi fost corect sa iau doar una. 

Centura lui Orion mi-a atras atentia pentru o clipa, dar eu nu sunt un vanator. Mai bine ar fi sa las Steaua Cainelui in pace, cu nasul apasat pe urmele celeste si coada lovind cerul.

La sfarsit, m-am indreptat catre preferatele mele, cele Sapte Surori. Pentru mine, ele erau ca niste doamne elegante care se pregateau pentru bal, infasurate intr-un nor de un albastru diafan. Dar, cine are inima sa desparta sapte surori?

Jocul meu m-a invatat multe despre cerul noptii, dar am crescut. Toata ideea de a avea propria mea stea a disparut si a fost greu sa-mi amintesc daca, in cele din urma, am ales una. Oamenii au inceput sa-mi spuna despre cuvantul “stea” ca inseamna ceva cu totul diferit. I-am crezut pe jumatate. Apoi, intr-o seara m-am aruncat in pat, ranit si ingrijorat. Inima mea se simtea ingreunata de necazuri. Impiedicandu-ma in picioare, m-am uitat pe fereastra. Nori grosi mascau cerul de la miezul noptii. Nu se vedea nicio stea!

Am tremurat la gandul unei lumi fara stele. Fara un ghid in care marinarul sa aiba incredere pe mare, fara acele nestemate care sa ne uimeasca simtul frumusetii, fara un vanator care sa priveasca spre urmatorul orizont, fara o doamna minunata care sa-si lase parfumul in sala de bal a cerului. De altfel, peste tot pe glob, aerul este atat de murdar, iar luminile din orase sunt atat de stralucitoare incat, pentru unii oameni, doar cateva stele mai pot fi vazute. Este posibil ca o generatie de copii sa creasca privind cerul gol si sa intrebe: “Pe vremuri, acolo erau stele?”

Haideti sa le redam cerul si sa facem asta acum - inainte sa fie prea tarziu. O sa-mi caut steaua pana o voi gasi. Este ascunsa in sertarul inocentei, infasurata intr-o esarfa de uimire. Voi avea nevoie de o harta care sa-mi spuna ce spatiu ar trebui ea sa umple si acela va fi unul mic. Suntem insa aproape cinci miliarde de oameni pe pamant si cu totii avem nevoie de cer. Gaseste-ti steaua si arunc-o in sus pana la cer. Inca il mai ai, nu-i asa?

Dancing the Dream/ I Searched for My Star / Michael Jackson





Gaseste steaua care iti lumineaza sinele si fa-o cunoscuta celorlalti! Lumina si caldura ei vor sadi incredere, iubire si empatie fata de cei care se simt instrainati, insingurati si parasiti. Sa nu iti fie teama! Daruieste fara sa astepti ceva in schimb! Daruieste iubire, chiar daca uneori va fi inteleasa gresit si chiar batjocorita. Daruieste-ti gandurile bine intentionate, chiar daca uneori vor fi interpretate ca rau-voitoare si respinse. Daruieste admiratia sincera si multumirea adanca pentru frumusetea incomensurabila a creatiei divine, chiar daca intentiile iti vor fi spulberate uneori de o inimaginabila rea-credinta. 

Cuvintele si sentimentele tale fata de tot ce este minunat si pur in aceasta viata, fata de bucuria deplina pe care tu o simti atunci cand atingi cu gandul, cu inima si cu spiritul infinitul, nu te obliga si nu obliga pe nimeni la nimic in afara de bun-simt. Continua sa sensibilizezi suflete alese prin lumina ta, chiar daca uneori i se va reprosa ca este un produs al transformarii energiei intunericului. Iar daca ceilalti vor continua sa creada ca lumina daruita de tine nu este demna de luat in seama si daca tu crezi ca eroarea pe care ei o fac este prea mare, atunci diminueaz-o printr-un incredibil simt al asertivitatii si al bunului-simt.

Se pare ca steaua pe care tu o cauti de atata timp, sta ascunsa intr-un loc numit inima. Un loc atat de mic ca dimensiune, dar atat de fara de margini ca spirit si ca admiratie fata de intreaga Creatie!

Fii constient de tine insuti! Adanc in interiorul tau, fii constient si asculta muzica divina a sufletului tau! „Nu stii ca trupul adevarului este adevarul insusi?”

 

 

 

 



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.