vineri, 10 noiembrie 2017

Michael Jackson - YOU ARE MY LIFE




VOI SUNTETI VIATA MEA
                          Versuri Michael Jackson






"Inainte de a sti daca ai parul rosu sau castaniu, inainte de a sti daca esti negru sau alb, inainte de a sti carei religii apartii, trebuie sa stii ca esti iubit" / M.J.






Odata, eram complet singur
Pierdut intr-o lume de straini
Nimeni sa aiba incredere
In mine, eram stingher
Voi ati aparut deodata
Era innourat inainte, 

Dar acum este senin
Voi mi-ati alungat frica
Voi mi-ati redat viata

Voi sunteti soarele
Ma faceti sa stralucesc
Poate mai mult ca stelele
Ce licare in noapte
Voi sunteti luna
Ce lumineaza in inima mea
Voi sunteti ziua mea, 

Noaptea mea
Lumea mea
Voi sunteti viata mea

Acum, ma trezesc zi de zi
Cu acest zambet pe fata
Fara lacrimi, fara durere
Pentru ca ma iubiti
Voi ma ajutati sa inteleg
Ca iubirea este raspunsul
La tot ceea ce sunt
Si sunt un om mai bun
Voi m-ati invatat sa fiu

Parte din viata voastra.

Voi sunteti soarele
Ma faceti sa stralucesc
Poate mai mult ca stelele
Ce licarire in noapte
Voi sunteti luna
Ce lumineaza in inima mea
Voi sunteti ziua mea, 

Noaptea mea
Lumea mea
Voi sunteti viata mea

Mi-ati dat putere
Cand nu eram puternic
Mi-ati dat speranta
Cand orice speranta era pierduta
Mi-ati deschis ochii
Cand nu puteam sa vad
Iubirea era mereu aici
Asteptandu-ma

Voi sunteti soarele
Ma faceti sa stralucesc
Poate mai mult ca stelele
Ce licarire in noapte
Voi sunteti luna
Ce lumineaza in inima mea
Voi sunteti ziua mea,

Noaptea mea
Lumea mea
Voi sunteti viata mea



Aceasta melodie plina de sensibilitate a fost scrisa de Michael, cu multa participare, pentru copiii sai care au reprezentat pentru el o intreaga lume iubitoare. In acea lume a inocentei, in acele unghere nebanuite ale sufletului unde nu exista nici timp, nu exista nici spatiu, fiecare clipa traita a inseamnat descarcarea celor mai spontane sentimente de iubire si incredere, care zaceau de mult timp ascunse in adancuri de nepatruns… asa cum un copil paseste liber, fara teama, cu o inima deschisa si un zambet luminos, invitandu-ne pentru totdeauna in lumea lui...

...O lume in care poti simti emotia pura, nefiltrata de rational. Dincolo de toate barierele si impunerile lumii in care traim, iubirea este atat de candida si de copilareasca, un sentiment neconditionat, nedefinit, nelimitat. Acolo, unde clipa este traita cu sufletul deschis, netemator, iubirea este magia insasi. Iubirea este vindecatoare. In acea lume fantastica a inocentei, devii cu adevarat liber.






O interpretare magnifica a melodiei ne este oferita de solistului John Mayer care, cu atat de multa sensibilitate, reuseste sa ne faca partasi la acele clipe de bucurie si pace interioara impartasite de Michael alaturi de copiii sai.  

                                                     "Exista un singur Intreg
                                                      O singura Minte
                                                      Suntem ca undele
                                                      In vastul ocean al Constiintei" 
                                                                     - M.J.-






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.